EU pályázatok, hitelek, kockázati tőke és egyéb források vállalkozóknak, non-profit szervezeteknek

Kibervilág – e-kereskedelem – keresőoptimalizálás

2017. április 24. (hétfő) Írta: Forrás Centrum

A számítástechnikai innovációnak köszönhetően az e-kereskedelem is szárnyra kapott.
Az elektronikus kereskedelem sikerrel aknázza ki az internet által felkínált lehetőségek tárházát, így az online fizetési lehetőséget, az e-mailes kapcsolattartást az ügyfelekkel, továbbá a tranzakciókat is könnyedén lebonyolíthatja ezen a felületen.
A webshopok a tradicionális áruházaktól eltérő módon, sajátos, korszerű jelleggel működnek, különféle termékeket és/vagy szolgáltatásokat kínálnak az érdeklődők számára.  Egy adott webbolt honlapja alaposságot, odafigyelést és folyamatos látogatottságot növelő tartalomfejlesztést igényel. Egy permanens bővítés alatt álló tartalmi frissítéssel táplált és karbantartott webshop-oldal a látogatottságot optimális mértékben serkenti.

A kiberszféra és az e-kereskedelem relációja
Az árucsere színterén egy viszonylag új profilnak tekinthető az e-kereskedelem, amely a kiber-fogyasztók széles körét a webhálón keresztül szólítja meg, itt igyekszik elérni, majd az üzleti kapcsolatot fenntartani, erősíteni.
Amennyiben a mindenkori vásárló szívesen használja a holisztikus számítógépes hálózatot, úgy nagymértékben sikerül hosszú távon megkönnyítenie, valamint minimalizálnia a konvencionális bevásárlással járó nehézségek és megpróbáltatások egész sorát a sorban állástól, a várakozáson át, az adott távolság megtételéig.
Az online boltok mindezeket az árubeszerzéssel járó fáradalmakat megkönnyítendő módon állnak az emberek szolgálatára.
Széleskörű választékkal, igényes megoldásokkal, értékes és hasznos termékleírásokkal, tetszetős képekkel, vélemény-nyilvánítási lehetőségekkel és még egy sor vásárláskönnyítő technikával várják az érdeklődőket.
Már egyáltalán nem szükséges, hogy elhajtson egy zsúfolt bevásárlóközpontba, ha bizonyos termékeket szeretne beszerezni, hiszen a vásárló-orientált webshopok pénztárcakímélő árakon, ügyfélbarát stratégiák életbe léptetésével, inspiráló, megbízhatóságot sugalló tényezők egész sorával igyekszenek elnyerni a vásárlókat (lásd példaképpen az árleszállítások, vásárlói kuponok, ajándéktárgyak, nyereményjátékok sokaságát és gyakoriságát).

Csak néhány kattintás az igény-kielégítés érdekében…
Az e-kereskedelem a vásárlók elvárásaihoz igazodó módon arra is figyelmet szentel, hogy a honlapok felületei könnyen, gördülékenyen kezelhetőek legyenek, egyszerűen áttekinthető eligazodást szolgáltatnak, könnyű tájékozódást, veszélykizárt, stabil működést, elegáns, attraktív külcsínt nyújtanak a szemlélődők és vásárlók számára.
Otthonról néhány kattintást kívánó lépésre van szükség, és Ön már meg is rendelheti a kiválasztott terméket.

Keresőoptimalizálás - az e-kereskedelem egyik kulcsfontosságú „mecénása”
Az e-kereskedelem egyik kiemelkedő fellendítő-segítőtársa a keresőoptimalizálás, amely abban nyújt segédkezet a webshopok számára, hogy igényes tartalmaival, bizonyos speciális szabályokat érvénybe léptetve emeli az adott internetes bolt rangját a találati oldalakon.
Az internetes marketing ezen folyamatos fejlesztés alatt lévő típusa górcső alá veszi az emberek téma-keresési, -böngészési fogékonyságát, készségét; szüntelen, professzionális és stratégiai hozzáállást követel meg, melyek során vizsgálja a célközönség előnyben részesített keresőit.
Figyelembe véve a tényt, mely szerint ma az internet az eligazodás, az informálódás, a hírszerzés egyik kardinális szereplője, az e-kereskedelem szakemberei is arra törekszenek, hogy kiaknázzák, gyümölcsöztessék e nagyszerű vívmány által kínált lehetőségeket.

Avíttá váltak a „jó bornak nem kell cégér” szerű mondásaink?
Az e-kereskedelem berkeiben az előbbi kérdés megfontolandó, hiszen míg néhány évtizede cégérek táblái tették közzé, híresztelték az adott mesterség termékeit a kíváncsiskodók előtt, ma már egy cég, szolgáltató sem maradhat csendben, hiszen akkor nem biztos, hogy küldetése, értékei, érdemei és termékei híre eljut azokhoz az emberekhez, akik igényt tartanának az árucikkek ezen változatára. Ezáltal minimálisra csökkenhet a potenciális vásárlóvá válás eshetősége is.
A reklám és a marketing kvalitásait sokan szinonimaként használják, ám nem árt tudnunk, hogy a reklám nem egyéb, mint a marketing kelléke, eszköze, mondhatni „szerszáma”, vagy méginkább „alkotórésze”, amelynek segítségével e gépezet zsírozottabban funkcionál.
Ne ódzkodjon élni a korszerű marketing által felkínált nagyszerű sansszal, hiszen vállalkozása, szolgáltatása nagyszerűségének híre el kell jusson az emberekhez, akik értékelhetik mindezeket.

Tartalommarketing – a keresőoptimalizálás ikertestvére
Az elektronikus-, vagyis az e-kereskedelem nagyszerű potenciáljaként lép színre a tartalommarketing, amelynek keretében nem reklámszövegekkel találhatja szembe magát a kereső, hanem értékes, egyedi tartalmak, szövegek színes palettájával.
Az márkaépítés egyik elengedhetetlen eleme, ahol nem önfényezésről van szó, hanem egyszerű tényközlésekről, a vásárlásra, fogyasztásra felkínált tárgyak, szolgáltatások főbb tulajdonságainak kiemelése, a termék körülírása, adottságai, rendeltetése és a véleményezések kerülnek előtérbe.
A biztató, meggyőző, motiváló tartalmak elérnek a célközönséghez. Az e-kereskedelem és a webmarketing tartalom-specializált ága racionálisan, konzekvensen felépített eljárásmódjával, akkurátus módszereivel, alapos és tervszerű mozzanataival célhoz vezetheti a webáruházakat a profit kérdésében.

Téma: E-kereskedelem |

Szóljon hozzá

Megjegyzés: A hozzászólás moderálható és törölhető.